Sidevisninger i alt

søndag den 18. august 2013

Jeg blev rørt.. En uventet gave.

Jeg kom hjem efter en lang dag i går. Op af hoveddøren stod en pakke med mit navn på.  Det var posten der havde sat den der - sikkert gjort i en god mening, men det er nu ikke så smart. Hvad hvis vi var taget på ferie, skulle den så stå der og blive våd ?

Nå tilbage på sporet. Jeg ser at pakken er fra Morleone (Vivi) en utrolig kreativ pige på Scrapsisters.dk. Vi er begge med i en lille gruppe hvor vi hver måned sender en Dream Journal (DJ)til hinanden - for til sidst at få vores egen igen. Så jeg troede jo bare at Vivi havde sendt den næste DJ lidt tidligt måske pga. ferie.

Men men men..... det var det ikke. Da jeg åbnede kassen var det et af de smukkeste minialbums jeg har set. og der var en personlig hilsen med. Jeg blev så rørt. Tænkt sig at Vivi har siddet og brugt mange timer på at lave et album til mig. Der er så mange fine detaljer og finesser, så I tror det er løgn. Der er en masse ideer der skal afprøves på et tidspunkt, når jeg selv skal lave et minialbum.

Vivi er årsagen til at jeg elsker disse små album. Hendes blog er støvsuget for ideer og især hendes små vejledninger er nærstuderet. Prøv selv at se hendes blog: http://vivi-scraps.blogspot.dk/

Tusind tusind tak - Jeg er så glad for den.







10 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE Rysse, jeg forstår dinne følelser, jeg har også modtaget både minialbum og et smukt kort med mit ungdomsbilled på, ja hende Vivi er utrolig, laver de skønneste ting og så forærer hun dem væk, jeg tror det er selve det at fordybe sig i det skønne arbejde der betyder medst for Vivi, og når det er færdigt kaster hun sig over det næste. knus morkaren. p.s. jeg håber vi må se albummet med billeder i.

    SvarSlet
  2. Hold da k... hvor er den bare flot! Men det er Vivis ting jo bare! Altid gennmførte ned til mindste detalje, og altid med Vivis helt ppersonlig præg.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig spændende ud, jeg håber en dag at få lov til at "se" med fingrene ;o)

    og hvor dejligt sådan at komme hjem til en uventet pakke

    SvarSlet
  4. Dejligt at få spændingen udløst. Tænkte nok det blev afsløret....
    Jeg har nemlig set det afsindigt lækre album hos Vivi. Hun er sindsygt dygtig og også flittig. Men tænk bare at få sådan en gave ind ad døren. Jeg kan virkelig godt forstå ar du blev rørt.
    Hyg dig med det - og nyd den flotte tanke.

    SvarSlet
  5. århhh super flot og super sødt af hende, bare skønt at få sådan en gave, forstår godt du blev rørt.

    SvarSlet
  6. Hvor er det en sød tanke. Og så smukt lavet som altid.... Kan godt forstå du blev rørt. Stort til lykke med det.

    SvarSlet
  7. Lækkert album. Tillykke med det. Ikke så dårligt med sådan en overraskelse!

    SvarSlet
  8. Så du var den heldige der modtog Vivis fantastiske album. Så kan godt forstå du blev helt rørt, hvem ville ikke det , hvis man fik så fantastisk en gave. Det er bare helt uovertruffen flot of totalt perfekt i hver eneste lille detalje, som alt hvad hun nogen sinde laver. Super smukt arbejde og smadderflot look . Håber du vil nyde det rigtig meget, og bruge det til noget helt specielt.

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot - jeg håber og jeg kan få lov at røre ved det på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et flot minialbum. Jeg kan godt forstå, at du blev glad over sådan en gave.

    SvarSlet