Sidevisninger i alt

mandag den 3. december 2012

Sne og adventsgaver

Hvilket herligt syn der mødte mig søndag morgen. Det havde sneet og der var hvidt over det hele. Smukt ser det ud. Godt der er kommet vinterdæk på bilen.
 
 
Udsigten fra stuen
 
 
Udsigten fra min scraphule 
 
 
Jeg er med i en adventsgave gruppe på SS. Vi har temaet minialbum. I går åbnede jeg denne lækre pakke fra Malene. Jeg glæder mig til at bruge tingene. Prøv lige at se det fine kort der fulgte med.
 
 
Jeg er også med i en lidt mere privat adventsgruppe. Her er jeg sammen med Solveig og Randi fra SS samt deres mor og Randis datter Nadja. I går var det gaven fra Randi der skulle åbnes. Jamen det var jo næsten alt til et minialbum. Jeg er allerede gået i gang. Jeg har en ide´ til, hvad det skal blive til, men nu må jeg se, om det også kommer til at se sådan ud. Syntes ind i mellem at der er uoverensstemmelser mellem forestillingen om det færdige produkt og så virkelighedens færdige produkt. Men meningen er god nok. 
 
I må alle have en skøn uge.

9 kommentarer:

  1. Hvor er der flot i jeres have - I har fået noget mere sne end jeg har.

    Lækre kalenderpakker, den ene kender jeg jo, og sjovt at I lige har et minialbumtema i den anden.

    SvarSlet
  2. det ser spændende ud, jeg vidste ikke det var en mini-albumsgruppe du var med i på SS -men da jeg pvervejede hvad jeg skulle købe til jer kom jeg i tanke om at I alle har talt om at lave minialbum :o)

    SvarSlet
  3. Fine gaver du har fået. Den albumgave fra Randi er da smart fundet på.
    Får du scrappet med den smukke udsigt ? Så længe sneen er hvid og ingen har trampet rundt i den, er det da facinerende at se på.
    God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja jeg får scrappet. Vores børn er voksne så de eneste spor der kommer i sneen er når naboens kat lister igennem.

      Slet
  4. Flotte snebilleder fra din have. Lækre gaver.

    SvarSlet
  5. Hyggelig sne billeder og dejlige advents gaver. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. skønne billeder:) bare det var her vi havde alt den sne....
    Meget lækre pakkekalendergaver du har fået:)

    Rigtig god 4. december

    ps. tusind tak for rigtig hyggeligt selskab ved SAM, jeg håber vi mødes igen en anden gang :)

    SvarSlet
  7. Dejlige vinterbilleder - det er da en smuk udsigt!
    Lækkert med sådan et par hyggelige scrapgaver.

    SvarSlet