Sidevisninger i alt

tirsdag den 1. maj 2012

Jubilæumskort og gave.

I dag er det min kollegas 25 års jubilæum. Jeg har lavet to kort og en gave til ham. Han gik og kiggede meget på en stor Weber gril. Det havde vi ikke penge nok til, så han skulle have det indsamlede beløb i stedet for. Jeg er ikke den store tilhænger af, at komme med en kuvert med penge eller en chek i - det er for kedeligt. Så jeg har forsøgt at peppe det lidt op.

Pengene blev pakket ind i staniol og "klumperne" er blevet malet med akrylmaling og lagt i en dyb foliebakke. Kyllingtråd blev lagt over som rist. Weber mini er skåret ud på Sille og limet fast på siderne . Og så er der ellers bare lagt en pakke grilpølser på og cellofan rundt om.



De to kort jeg har lavet til ham. Swirvlen og de to x 25 (Det er lidt svært at se på det røde kort) er embosset med UTEE. Syntes at det giver en fed effekt, når man ikke lader det smelte helt. Tog skinnerne har Sille klaret og togene inde i kortene er lavet med en MS punch.

Personlig udfordring: Jeg mangler 52 ting. "Grillen" tæller ikke med som en papirting.




17 kommentarer:

  1. Det var sørme da en drøn god ide du kom på der ! Jeg synes også det er sjovere at gøre lidt ud af det !
    Ha' en dejlig solbeskinnet 1.Maj..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  2. hvor er det en sjov ide m grillen :o)
    Fine kort. Ha en rigtig god sommerdag m det lækre solskinsvejr vi har fået :o)

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide. Fine kort.

    SvarSlet
  4. Det er en fed ide du har fået. Hvor ser det godt ud, med den weber. Flotte kort

    SvarSlet
  5. Ejjj en sjov idé med grillbakken!!!
    Skønt kort du har lavet med manden :)

    SvarSlet
  6. Hvor smart og kreativt med "Weberen" - god ide!
    Kortene er også rigtig fine.

    SvarSlet
  7. Ualmindelig smuk og opfindsom gave. Og sjov samtidig.
    Og rigtig elegante kort du har lavet. Især det blå.

    SvarSlet
  8. Jeg vil tro han får sig en sund latter, og pølserne bliver nok også spist, en skøn og opfinsom gave, når det nu skulle være penge. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Ej hvor er du bare god, det er en fantastisk ide`og flotte kort - som altid ;o)
    KH 10na

    SvarSlet
  10. Herlig gave .. og flotte kort - det blå er bare helt perfekt :)

    SvarSlet
  11. det er blevet rigtig godt, hørte jo om grillen da den stadig var på "tegnebrædtet" kortene er også rigtig søde

    SvarSlet
  12. Flotte kort, og sjovt med grillen

    SvarSlet
  13. Flotte kort og en god idé med mini weber. Du er bare fuld af gode ideer.
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  14. waw hvor er du super genial, det er da en rigtig god gave waw. Rigtig godt lavet, den bliver lagt på lageret, måske den kan være med til at sætte kreativiteten igang, når jeg skal bruge den, ha ha

    SvarSlet
  15. Tak for din søde kommentar om min æske. Tut er her:
    http://ravndesign.blogspot.com/2011/04/fdselsdagstema-dt-panduro-hobbys.html

    God arbejdslyst :)

    SvarSlet
  16. Ha ; ) sikke en super god ide *G*
    Ser rigtig godt ud med grillen, og flotte kort især det blå er meget elegant : )

    SvarSlet