Sidevisninger i alt

onsdag den 11. april 2012

Aluminiumskort m.m.

Jeg har leget lidt med aluminium i dag. Jeg fik en rulle forærende af en der havde set mine kort med aluminiumstape. Så dette kort er lavet af et helt stykke aluminium der er embosset i en folder fra Crafts-to.



Her er ......   jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde det for.. en prøveklud måske. Jeg startede ud med bare at spraye et tandhjul med sølv - det blev sat på kortet sammen med billedet af bilen. Men jeg syntes der manglede noget. Så havde jeg på et ridspunkt embosset tandhjul og pil med UTEE - så kom det på. Jeg kan nu tydelig se - at jeg ikke kommer til at spraye mere. Det giver en meget bedre effekt af at embosse.



16 kommentarer:

  1. De rene lækkerier!!!
    Forsat god dag :-)

    SvarSlet
  2. alt så super lækkert...nu må jeg finde mine spray dåser og maling frem tror jeg det ser så spændende ud med paint all over og glitter

    SvarSlet
  3. De ser rigtig godt ud begge kort, og du har da ret i at det bliver mere lækkert med en embossing, - eller f.eks at lægge aluminiumstape på karton, inden du skærer og så gøre det lidt gammelt !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  4. Super søde kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Flotte kort, især det nederste er jeg vild med...

    SvarSlet
  6. Et par superflotte kort - sjovt hvad der kan laves med forskellige materialer, ikke?

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort, utroligt hvad man kan bruge af ting og sager...

    SvarSlet
  8. Flotte kort. Jeg skal høre mere om det aluminium i weekenden

    SvarSlet
  9. Super flotte kort, det er flot med det spray, hvad er det for noget spray du bruger???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Jeg har kun sprayet det største tandhjul og det er helt alm. dåse sølvspray du kan købe i farvehandler og byggemarkeder.

      Slet
  10. Rigtig fine kort, og det aluminiumskort er da bare sejt.

    SvarSlet
  11. Super flotte kort, det aluminiuskort er virkeligt skønt!

    SvarSlet