Sidevisninger i alt

torsdag den 4. august 2011

Kort til kortkassen

Pu-ha det er vist lang tid siden jeg har blogget sidst. Meget er der sket, men tiden har været knap. Men nu vil jeg vise Jer lidt af de kort som er lavet til min kort kasse. Udgangspunktet var at nogle af alle mine rester skulle bruges.





Lidt bryllupskort blev det også til. Havde købt et ark med bryllups vintagebilleder, så der kommer nok lidt flere af dem







Jeg kan godt se, at der skal laves lidt flere herrekort, men de er altså ikke så nemme som til tøzerne.





Børnene skal selvfølgelig også have lidt at vælge imellem. Dyrene er nogle jeg har købt af en veninde, der sidder og laver dem. Jeg syntes at de er såååå søde.


6 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort. Jeg kan godt forstå du er vild med dyrene, de er også rigtig søde.

    Godt at se, at der er kommet mere ro på, så du også kan komme til at blogge :-)

    SvarSlet
  2. Du har sandelig været flittig, der er lidt af vær, de er flotte og søde. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Sikken nogle skønne kort og god måde at få brugt sine rester på

    SvarSlet
  4. Sikken masse skønne, skønne kort..
    Jeg er især vild med dine vintage kort :)

    SvarSlet