Sidevisninger i alt

mandag den 23. maj 2011

Opgave 3 i Scrapmester 2011 på scrapsisters.dk

Opgaven lød på mange farver, noget fra naturen samt et stempel. Først havde jeg store problemer med at finde et passende billede. Ville egentlig have brugt et fra Nordkap med midnatsolen, men da jeg sad og kiggede billeder igennem, fandt jeg dette. Jeg havde helt glemt, at vi så denne flotte ballon, der skulle på tur. For at gøre LO´et endnu mere farverigt brugte jeg nogle af mine mange rester og flettede nogle lange strimler. En ide´ jeg så hos en anden deltager i sidste uge, så den ide´  tyvstjal jeg med det samme. Tak for det ! Sommerfuglene er stemplet og derefter embosset med Rangers See foam. Blomsten kom på som et ekstra indslag på naturdelen.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal lige love for du bolter dig i farver, det er blevet RIGTIG FLOT.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle fantastiske farver.. skønt billed og smukt LO du har tryllet frem!!

    SvarSlet