Sidevisninger i alt

mandag den 11. april 2011

Strik januar-marts

Når jeg ikke laver kort strikker jeg lidt. Her er noget af det jeg har fået lavet i år.

En vest til min svigerinde. Beklager den ringe belysning. Jeg blev færdig med den lige før vi skulle ud af døren.

Den er strikket i et stykke på en rundpind, så den ligner en nederdel. Man tager den også på som en. Trækker den helt op under armhulerne og så vipper man den forreste del op over hovedet.

En del huer er det også blevet til. Ikke alle er nået at blive fotograferet.



En hue med halsedisse i samme garn.

Lidt til at varme fusserne med.
Begge par har fået et par lag flydende gummi under sålen.

Et par herresutsko i str. 44

Miss Kitty
Hun nåede desværre ikke at blive færdig til at kunne deltage i en konkurrence.

1 kommentar:

  1. Du strikker mange søde ting. Miss Kitty er bare så sød og kær.

    SvarSlet